Енергийно управление

„Веолия Енерджи Варна" е повече от доставчик на топлинна енергия – компанията следва промените в поведението на клиентите.


КЛИЕНТИТЕ СА В ОСНОВАТА НА СТРАТЕГИЯТА НИ
  • харта на клиента
  • прозрачност
  • търговска политика
  • корпоративна социална отговорност (ваучери за топла вода, пейки, енергоефективни врати)

 
Основни цели на Хартата на клиента:

  • да гарантираме най-добрата цена на топлинната енергия
  • чрез инвестиции в енергийна ефективност
  • чрез диверсификация на енергийния микс
  • чрез непрестанни усилия да оптимизираме разходите си
  • чрез бонуси и отстъпки за нашите редовни и лоялни клиенти
  • чрез сътрудничество с властите и институциите за получаване на гаранции

 

  • да предоставим най-добрите услуги
  • чрез непрекъснати подобрения съгласно изисквания и мнения, посочени в редовните ни проучвания на удовлетвореността на клиентите
  • чрез отговор на всички искания на клиентите в най-кратки срокове (до 5 дни от писмените запитвания, до 5 дни на писмените искания за ремонт и реакция до 120 минути на всяко обаждане за техническа авария - целта ни е всяка година да намаляваме времето за реакция);
  • чрез услуги за вътрешната инсталация;
  • чрез по-добра комуникация с клиентите.

 

  • да полагаме грижи за града ни, страната ни и планетата ни съобразно ангажимента ни за устойчиво развитие
  • чрез оптимизиране на въздействието на съоръженията ни върху околната среда
  • чрез непрекъснати иновации и използване на най-новите технологии
  • чрез партньорство с общината за публични проекти
  • чрез организиране на дни на отворените врати за всички граждани.