Медии
7 february 2018

“Софийска вода” с два центъра за обслужване на клиенти от ново поколение

Още един напълно обновен център на „Софийска вода“ в Бизнес парк София, Младост 4, сграда 2А ще обслужва клиенти всеки делничен ден от 08:00 до 19:00 ч.
Той е вторият след открилия в началото на седмицата врати нов клиентски център на „Софийска вода“ на партерния етаж на „Мега Мол“, „Люлин“ 7 на бул. „Царица Йоана“ с работно време от 09:00 до 20:00 ч. всеки делничен ден и от 10:00 до 16:00 ч. в събота.

В новите центрове „Софийска вода“ осигурява функционално разделение на предлаганите услуги, за удобство на клиентите. Има обособени гишета за плащания на сметки и други такси, за предоставяне на бързи услуги и информация и за заявяване на услуги от клиентите, които изискват по-дълго време за работа с един клиент. Вградена е и електронна система за поредността на обслужване, която, освен че предоставя билети с номер за клиентите, има и дигитално видео съдържание.
CSC Lyulin


Своевременно на разположението на всички посетители, освен удобно място за изчакване, е предвидена и възможност за безплатно използване на wi-fi мрежа, както и достъпни електрически контакти за зареждане на мобилни телефони.
Проектът за изцяло ново локализиране и ребрандиране на помещенията на столичния ВиК оператор е резултат от партньорството между „Софийска вода“, Нов български университет и Националната художествена академия. През 2016 г. „Софийска вода“ обяви конкурс за модерен интериорен дизайн, който бе спечелен от Ивана Янкова – студент в Магистърска програма „Рекламен дизайн“ на Национална художествена академия. Нейният проект се отличи не само заради креативната визуална идентичност, но и заради преплетените в нея три от ценностите на Групата „Veolia“: фокус към клиента, иновативност и отговорност към обществото.

Това са двата първи центъра за клиенти от ново поколение, които представят обслужването на клиентите на „Софийска вода“ с изцяло нов модел и визия, а до края на февруари предстои откриването на трети в ЦУМ – също с нова за „Софийска вода“ локация.
 
CSC Mladost


Обновените центрове са още един етап от цялостното модернизиране на клиентското обслужване под мотото „Услуги като по вода“, което стартира още през 2017 г. с въвеждането на единствената за страната ни 24-часова безплатна телефонна линия - 0800 1 21 21 за ВиК оператор. Към края на 2017 г. като втора сигурна крачка, стартира и единственият по рода си в сектора Мобилен център за обслужване на клиенти за по-отдалечените квартали на столицата. Той представлява бус, оборудван с всички необходими технологии, за да осигурява пълен набор от услуги, които се предлагат и от стационарните клиентски центрове на компанията. 

За клиентите на дружеството, които предпочитат он-лайн комуникациите, остават възможностите да се информират в реално време и да ползват голяма част от услугите на „Софийска вода“ дистанционно.