
КЛИЕНТИТЕ СА В ОСНОВАТА НА СТРАТЕГИЯТА НИ
- харта на клиента
- прозрачност
- търговска политика
- корпоративна социална отговорност (ваучери за топла вода, пейки, енергоефективни врати)
Основни цели на Хартата на клиента:
- да гарантираме най-добрата цена на топлинната енергия
- чрез инвестиции в енергийна ефективност
- чрез диверсификация на енергийния микс
- чрез непрестанни усилия да оптимизираме разходите си
- чрез бонуси и отстъпки за нашите редовни и лоялни клиенти
- чрез сътрудничество с властите и институциите за получаване на гаранции
- да предоставим най-добрите услуги
- чрез непрекъснати подобрения съгласно изисквания и мнения, посочени в редовните ни проучвания на удовлетвореността на клиентите
- чрез отговор на всички искания на клиентите в най-кратки срокове (до 5 дни от писмените запитвания, до 5 дни на писмените искания за ремонт и реакция до 120 минути на всяко обаждане за техническа авария - целта ни е всяка година да намаляваме времето за реакция);
- чрез услуги за вътрешната инсталация;
- чрез по-добра комуникация с клиентите.
- да полагаме грижи за града ни, страната ни и планетата ни съобразно ангажимента ни за устойчиво развитие
- чрез оптимизиране на въздействието на съоръженията ни върху околната среда
- чрез непрекъснати иновации и използване на най-новите технологии
- чрез партньорство с общината за публични проекти
- чрез организиране на дни на отворените врати за всички граждани.