
Служителите в телефонния център отговарят на клиентски запитвания относно договори, качество на водата, цени на водата, отчитане на водомерите и др. Всеки клиент може да избере най-близкия от осемте центъра за услуги. Веолия предлага индивидуални решения на клиентите в затруднено финансово положение.
Дейността на Веолия цели непрекъснато подобряване на обслужването и всяка година разширява предлагането, за да бъдат удовлетворени различните изисквания на индивидуалните клиенти и потребители.
Новите услуги включват:
- плащане на фактури чрез QR код
- електронна фактура
- анализ на качеството на водата
- онлайн достъп до клиентска партида
- интерактивна информация в реално време за теренните дейности в онлайн ГИС център
- известяване чрез sms и имейл за планираните спирания на водоснабдяването
